Widzisz posty znalezione dla hasła: odmą silnik





Temat: Polonez: gaznik, gaz, brak jalowych obrotow

Sprawdź, gdzie dostaje lewe powietrze - zacznij od podciśnieniowego

przewodu
Tzn. czy przewod jest caly, nie ma pekniec itp? Chodzi o to, czy nie zbiera
powietrza z komory silnika - zgadza sie?
Czy moze tez sprawdzic przewod podcisnieniowy do regulatora kata
wyprzedzenia zaplonu? Odma silnik-filtr powietrza wydaje sie byc OK.
Ostatnio zauwazylem, ze termostat (na filtrze powietrza) ustawiony jest caly
czas w pozycji brania z boku, rurę znad kolektora mam jednak zdjętą, a sam
termostat "do góry nogami" - znaczy wylot boczny jest od strony nadkola.

do reduktora, potem przewód serwa, serwo, osie przepustnic.


Którego serwa? Osie przepustnic - w gazniku?

Dodam, ze wlasnie bylem i testowalem, skorygowalem srubke na parowniku,
przejechalem pare km, nagrzal sie silnik, jest OK, nie gubi jałowego. ALE
nie uzywalem ssania. Wczoraj tez wszystko bylo caly czas OK do dzis rana,
kiedy to odpalilem silnik (na gazie) ze ssaniem. Po wylaczeniu ssania objawy
nie ustapily, konieczna byla zmiana ustawienia srubki.
No i oczywiscie niezaleznie od tego, czy ma jałowy czy nie, na obrotach od
2000 chodzi... (chociaz wydaje mi sie ze jakby troche ciężej).

Dzieki za odpowiedz, pozdrawiam

Domel

Przeglądaj więcej postów z tematu



Temat: Polonez: gaznik, gaz, brak jalowych obrotow

domel wrote:
Użytkownik "Rafi 125p" <szam@friko6.onet.pl123 napisał w
wiadomości Sprawdź, gdzie dostaje lewe powietrze - zacznij od podciśnieniowego
przewodu
Tzn. czy przewod jest caly, nie ma pekniec itp? Chodzi o to, czy nie
zbiera powietrza z komory silnika - zgadza sie?


tak, oraz czy dobrze siedzi na załączach

Czy moze tez sprawdzic przewod podcisnieniowy do regulatora kata
wyprzedzenia zaplonu?


też, ale on jest mniej istotny,

Odma silnik-filtr powietrza wydaje sie byc OK.

Ostatnio zauwazylem, ze termostat (na filtrze powietrza) ustawiony
jest caly czas w pozycji brania z boku, rurę znad kolektora mam
jednak zdjętą, a sam termostat "do góry nogami" - znaczy wylot boczny
jest od strony nadkola.


To niedobrze - wszelkie zmiany temperatury powietrza zasysanego odbijają się
składzie mieszanki - może to być przyczyną kłopotów.

do reduktora, potem przewód serwa, serwo, osie przepustnic.
Którego serwa? Osie przepustnic - w gazniku?


Wspomaganie hamulców, osie przepustnic w gaźniku :)
A tak na marginesie powiem, że z podobnymi problemami spotykam się tylko
przy instalacjach z reduktorem podciśnieniowym....

Przeglądaj więcej postów z tematu